Business Vision Advance | iFORM Information Technologies
2502
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-2502,page-child,parent-pageid-772,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-16.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Business Vision Advance

Η ολοκληρωμένη λύση καλύπτει με αποτελεσματικό τρόπο τη διαχείριση των Οικονομικών πόρων των ΝΠΙΔ (Οργανισμών).Είναι κατάλληλο για Φορείς που εφαρμόζουν διαδικασίες Προμηθειών σύμφωνα με το ισχύον νομικό πλαίσιο Ν. 4412/2016 είτε είναι υποχρεωμένοι να τηρούν Μητρώο Δεσμεύσεων (Π.Δ 80/2016) είτε όχι.

Έλεγχος σε πραγματικό χρόνο

Το Business Vison Advance αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης επιχειρηματικών πόρων (ERP), που καλύπτει τις ανάγκες των Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου (ΝΠΙΔ). Είναι κατάλληλο για Φορείς που εφαρμόζουν διαδικασίες Προμηθειών σύμφωνα με το ισχύον νομικό πλαίσιο Ν. 4412/2016 είτε είναι υποχρεωμένοι να τηρούν Μητρώο Δεσμεύσεων (Π.Δ 80/2016) είτε όχι.

Είναι μια εξελιγμένη διαδικτυακή (web enable) λύση, απλή και εύκολη στη χρήση με πολλαπλές λειτουργικές δυνατότητες και αυτοματοποιημένες διαδικασίες. Διαθέτει  πολύ υψηλά επίπεδα παραμετρικότητας έτσι ώστε να προσαρμόζεται με ευκολία στις απαιτήσεις και τις ανάγκες κάθε Φορέα ανεξάρτητα μεγέθους και αντικειμένου δραστηριότητας. Καλύπτει με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο τις διαδικασίες ηλεκτρονικών προμηθειών (e-Procurement), τη διαχείριση υλικών & αποθ. χώρων, τη οικονομική διαχείριση και τη διαχείριση προσωπικού – μισθοδοσία.

Μέσω του εν λόγω συστήματος σε πραγματικό χρόνο και χωρίς καμία πρόσθετη διαδικασία μεταφοράς ή συγκέντρωσης δεδομένων παρέχεται η δυνατότητα εποπτείας και ελέγχου του συνόλου των εποπτευομένων Υπηρεσιών ή κάθε μιας ξεχωριστά.
Μέσω του εν λόγω συστήματος σε πραγματικό χρόνο και χωρίς καμία πρόσθετη διαδικασία μεταφοράς ή συγκέντρωσης δεδομένων παρέχεται η δυνατότητα εποπτείας και ελέγχου του συνόλου των εποπτευομένων Υπηρεσιών ή κάθε μιας ξεχωριστά.

qode-eliptic-slider

Ηλεκτρονική παρακολούθηση, εφαρμογή των διαδικασιών Προμήθειας

 

• Αυτόματη τήρηση ορίων κανονισμού Προμηθειών και Ορίων που απορρέουν από την εφαρμοζόμενη πολιτική των Προμηθειών.

• Υποβολή Αιτημάτων Μικροδαπανών, Προμηθειών και Προγραμματισμού Προμηθειών, Προβλέψεων με πλήρη τεκμηρίωση (παρακολούθηση και τήρηση φυσικού Αρχείου). Αυτόματη συσχέτιση με την εκτέλεση του Προϋπολογισμού και Αποφάσεις Ανάληψης Υποχρεώσεων (Εφόσον τηρείται Μητρώο Δεσμεύσεων).

• Αυτόματη προβολή στατιστικών τιμών Προμήθειας Υλικών και Υπηρεσιών (Εσωτερικό Παρατηρητήριο Τιμών) με την καταχώρηση του Αιτήματος ή/και τη Διαμόρφωση της Ανάγκης ξεχωριστά (Ελάχιστη τιμή, Μέγιστη τιμή, Μέσος Όρος, Τελευταία Τιμή Προμήθειας)

• Διενέργεια ηλεκτρονικών Δημοπρασιών.

• Εγκρίσεων – Αποφάσεων Αρμοδίων Οργάνων για απ’ ευθείας αναθέσεις ή διαγωνιστική διαδικασία.

• Διαμόρφωση Αναγκών με βάση τα Αιτήματα με πολλαπλά κριτήρια [χρονική αναγκαιότητα, είδος (CPV), Κατηγορία (συσχέτιση με κωδικούς Προϋπολογισμού΄) ή Υποκατηγορία. Αυτόματη κατανομή με βάση τα υποβληθέντα Αιτήματα.

• Προκηρύξεις Διαγωνισμών – Διενέργεια Διαγωνισμού – Παρακολούθηση Διαγωνισμού (Στάδια – Εξέλιξη, Συμμετέχοντες, Δικαιολογητικά, Εγγυητικές) – Αποφάσεις, Αποτελέσματα – Ενστάσεις, Προσφυγές – Πλήρης Τήρηση Ηλεκτρονικού και Φυσικού Αρχείου.

• Ηλεκτρονική Κατάρτιση Συμβάσεων – Παρακολούθηση Εγγυήσεων – Παρακολούθηση Εκτέλεσης (Φάσεις, Παραδοτέα, Παραλαβές, Πληρωμές, Χρονοδιαγράμματα) – Πλήρης Τήρηση Ηλεκτρονικού και Φυσικού Αρχείου.

• Όλα τα βασικά κείμενα λειτουργoύν με διαμορφώσιμα και επιλέξιμα templates (π.χ. Διακηρύξεις, Συμβάσεις κλπ)

qode-eliptic-slider

Διαχείριση Υλικών και Χώρων Αποθήκευσης

 

• Διαχείριση Υλικών με υποστήριξη Bar Code ή RFID

• On Line Παρακολούθηση αποθεμάτων σε όλα τα επίπεδα και τους χώρους.

• Ελεύθερος Παραμετρικός Ορισμός Αποθηκευτικών Χώρων σε πολλαπλά επίπεδα

• Αυτοματοποιημένη διαδικασία Παραλαβών – Παρακολούθηση Εντολών Προμήθειας – Εκτέλεσης Συμβάσεων

• Συσχέτιση Χώρων, Κέντρου Κόστους και Οργανογράμματος

• Διακινήσεις Υλικών – αυτοματοποιημένη διαδικασία παραλαβής.

• Χρεώσεις – Αναλώσεις ειδών σε Κέντρα κόστους, Επίπεδα Οργανογράμματος.

• Απογραφές

• Ένταξη των Ειδών σε παραμετρικά οριζόμενες Κατηγορίες, Υποκατηγορίες, Ομάδες, Υποομάδες. Συσχέτιση Υλικών και Υπηρεσιών με κωδικούς Προϋπολογισμού και CPV.

qode-eliptic-slider

Οικονομική Διαχείριση – Ταμειακή Λειτουργία

 

• Κατάρτιση Προϋπολογισμού (Προτάσεις Τμημάτων, Σύνθεση, πολλαπλές εκδόσεις κλπ)

• Παρακολούθηση Εκτέλεσης του Προϋπολογισμού Εσόδων και Εξόδων

• Αυτόματη διαδικασία έκδοσης Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρεώσεων και Ανάρτησης στη Διαύγεια (ΠΔ 80/2016) – εφόσον υπάρχει υποχρέωση τήρησης.

• Παρακολούθηση Δεσμεύσεων και σχετικών περιορισμών σε συνδυασμό με την έκδοση Χρηματικών Ενταλμάτων

• Αυτοματοποιημένη Διαχείριση Πληρωτέων – Εισπρακτέων Λογαριασμών

• Αυτοματοποιημένη διαδικασία εκκαθάρισης δαπανών.

• Διαχείριση Εισπράξεων και Πληρωμών (Χρηματοοικονομική Διαχείριση), διαδικασίες ηλεκτρονικών πληρωμών.

• Γενική Λογιστική

• Διαχείριση Παγίων – Συντηρήσεις

• Αυτοματοποιημένες Διαδικασίες κλεισίματος Χρήσης – Ισολογισμού – Αποτελεσμάτων

• Διασύνδεση με σύστημα Ηλεκτρονικών Προμηθειών.

• Αυτοματοποιημένη διαδικασία Εκδόσεως Φορολογικών Στοιχείων & Βεβαιώσεων

• Αυτοματοποιημένη διαδικασία υπολογισμού ΦΠΑ

qode-eliptic-slider

Διαχείριση Προσωπικού – Μισθοδοσία – Δάνεια

 

• Οργανόγραμμα – Διοικητικές Μονάδες

• Στοιχεία Εργαζομένων

• Προσωπικά Στοιχεία

• Στοιχεία Μόρφωσης Εκπαίδευσης

• Υπηρεσιακά Στοιχεία

• Προσθήκη / Αφαίρεση Χρόνου Υπηρεσίας

• Μισθολογικά Κλιμάκια / Χρονοεπιδόματα

• Τοποθετήσεις, Μετακινήσεις, Υπηρεσιακές Μεταβολές & Μετατάξεις, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις

• Βαθμοί

• Συμμετοχή σε Συλλογικά Όργανα / Ειδικές Δραστηριότητες

• Άδειες

• Ασθένειες

• Ποινές

• Μισθοδοσία

• Καταστάσεις / Αναφορές

qode-eliptic-slider

MIS Reporting

 

• Ιχνηλασιμότητα Αιτημάτων

• Ιχνηλασιμότητα Υλικών

• Αιτήματα για διαμόρφωση αναγκών και πολιτικής Προμηθειών

• Παρακολούθηση Ειδών με Τιμές Προμήθειας και Προμηθευτές

• Παρακολούθηση Αποτελεσμάτων Διαγωνισμών με πολλαπλά κριτήρια (πχ ποιος Προμηθευτής ανακηρύχθηκε μειοδότης για το ΧΧΧΧ υλικό

• Παρακολούθηση Εκτέλεσης Συμβάσεων με πολλαπλά κριτήρια

• Αποκλίσεις % τιμών προμήθειας ανά Είδος ανά Φορέα / Υπηρεσία

• Παρακολούθηση της επάρκειας των Αποθεμάτων σε σχέση με το χρόνο

• Παρακολούθηση Εισπράξεων και Πληρωμών μέσω Τραπεζικών Λογαριασμών, Χρηματικά Διαθέσιμα κλπ

• Υπολογισμός κόστους ανά οριζόμενο κέντρο κόστους και σε επίπεδο Οργανογράμματος