Συντήρηση - Υποστήριξη | iFORM
788
page-template-default,page,page-id-788,page-child,parent-pageid-234,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-16.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
H εταιρεία μας παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης και προληπτικής συντήρησης (MAS) ή υπηρεσίες εγγυημένου επιπέδου (SLA) εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία των συστημάτων & εφαρμογών στους πελάτες της.
Συντήρηση - Υποστήριξη - Επισκευή
Συντήρηση - Υποστήριξη - Επισκευή

Η iFORM IT αναλαμβάνει τη Συντήρηση – Υποστήριξη  Συστημάτων (Software), που η ίδια αναπτύσσει καθώς και Εξοπλισμού Υποδομών (Hardware).  

Υπηρεσίες εγγυημένου επιπέδου (SLA)
Υπηρεσίες εγγυημένου επιπέδου (SLA)

Στην iFORM IT συνάπτουμε με τους πελάτες μας συμφωνίες παροχής υπηρεσιών εγγυημένου επιπέδου (SLA), με ποιοτικά και ποσοτικά μετρήσιμους δείκτες ως προς το επιθυμητό αποτέλεσμα.