Η πλέον σημαντική αναγκαιότητα και καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία των έργων στον τομέα της τεχνολογίας και, ειδικά, της πληροφορικής έχει αποδειχθεί ότι είναι η συντήρηση και υποστήριξη μετά την υλοποίησή τους. Τόσο η υποστήριξη των χρηστών – διαχειριστών όσο οι αναβαθμίσεις του λογισμικού (software) και του εξοπλισμού (hardware) έχουν ζωτική σημασία για την εύρυθμη λειτουργία και την αποτελεσματικότητα των συστημάτων αυτών στα επιχειρησιακά περιβάλλοντα.
Όλα τα σύγχρονα και εξελιγμένα συστήματα απαιτούν την αμεσότητα και την ποιότητα των υπηρεσιών υποστήριξης και εξειδικευμένη γνώση για τη συντήρησή τους, προκειμένου οι χρήστες να εκμεταλλεύονται απρόσκοπτα και με ευχέρεια τις λειτουργίες τους και να προλαμβάνονται τυχόν καταστάσεις που θα δυσκολέψουν ή θα διακόψουν την επιχειρησιακή τους λειτουργία.
Η εταιρεία μας, κατανοώντας την αξία των υπηρεσιών αυτών στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς που εμπιστεύονται τις ολοκληρωμένες λύσεις μας, παρέχει υπηρεσίες συντήρησης – υποστήριξης (MAS) με τη μέθοδο προληπτικής συντήρησης ή και τη μέθοδο υπηρεσιών εγγυημένου επιπέδου (SLA).
Παρέχουμε Συντήρηση – Υποστήριξη Συστημάτων & Εφαρμογών Λογισμικού (Software & Applications) που αναπτύσσουμε, Λογισμικού Συστημάτων (System Software) και Βάσης Δεδομένων (Data Base) που εγκαθιστούμε καθώς και Υποδομών (Networking, Communication & Hardware) που υλοποιούμε.
Παρέχουμε αδιάλειπτα (24/7) ποιοτικές υπηρεσίες Συντήρησης – Υποστήριξης συνάπτοντας με τους πελάτες μας συμφωνίες παροχής υπηρεσιών εγγυημένου επιπέδου (SLA), με ποιοτικά και ποσοτικά μετρήσιμους δείκτες ως προς το επιθυμητό αποτέλεσμα και την απόλυτη εξασφάλιση της συνεχούς ομαλής λειτουργίας των συστημάτων.