Πως θα φανταζόσασταν πραγματικά τη διασύνδεση του WMS – ERP με το e-shop σας; | iFORM
5700
post-template-default,single,single-post,postid-5700,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-16.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Πως θα φανταζόσασταν πραγματικά τη διασύνδεση του WMS – ERP με το e-shop σας;

Όλοι ψάχνουμε νέα συστήματα, τα πλέον εξελιγμένα, τα καινοτόμα, που υιοθετούν νέες τεχνολογίες και αυτοματοποιημένες διαδικασίες για να κάνουμε την επιχείρησή μας περισσότερο παραγωγική και ανταγωνιστική.Έννοιες που ο καθένας, εταιρείες λογισμικού και επιχειρησιακοί χρήστες, τις αντιλαμβανόμαστε και τις αποδίδουμε διαφορετικά. Ωστόσο, στο τέλος τα αποτελέσματα είναι πάντα μετρήσιμα…

Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια της πανδημίας άλλαξαν τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, είτε για τις πωλήσεις B2B είτε για τις αντίστοιχες Β2C και η αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων είναι ραγδαία. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις, αν και η πανδημία φαίνεται να υποχωρεί, ήλθαν για να μείνουν στη ζωή μας ως καταναλωτική και συναλλακτική συνήθεια. Το e-shop είναι πλέον αναπόσπαστο μέρος της κάθε εμπορικής επιχείρησης, ανεξάρτητα σε ποιες ομάδες πελατών απευθύνεται.

Έχετε διερωτηθεί, πόσο ενσωματωμένο είναι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στις επιχειρησιακές σας διαδικασίες; Πως διασυνδέεται με τα υπόλοιπα συστήματα που διαθέτετε; Πόσο γρήγορα διεκπεραιώνετε τις παραγγελίες των πελατών σας; Πως διαχειρίζεστε τους «ηλεκτρονικούς πελάτες» σας; Πως εξασφαλίζετε την ποιότητα των πωλήσεών σας; Τελικά, ποιο είναι πραγματικάτο κόστος υποστήριξης του e-shop που επιβαρύνει την επιχείρησή σας;

Προσπαθώντας να απαντήσουμε με τη λογική του απλού αλλά και παράλληλα απαιτητικού χρήστη στα παραπάνω ερωτήματα, θα καταλήξουμε στο πως φανταζόμαστε πραγματικά τη συλλειτουργία του e-shop με τα υπόλοιπα συστήματα διαχείρισης των πόρων της επιχείρησής μας.

Η απλοϊκή προσέγγιση του «κατεβάσματος» των παραγγελιών από το e-shop στο ERP είναι πολύ μακριά από μια ιδεατή και σύγχρονη λύση που μας προσφέρει πολύ περισσότερες δυνατότητες. Αν δε στην επιχείρησή σας αξιοποιείτε ένα WMS ή επιθυμείτε την οργάνωση και διαχείριση των αποθεμάτων σας με τη λογική ενός WMS, τότε οι απαιτήσεις της διαχείρισης και διεκπεραίωσης των παραγγελιών αυξάνονται κατακόρυφα.

Στην iFORM εμπνευστήκαμε από τις πλέον απαιτητικές ανάγκες των πελατών μας και υιοθετώντας τις δυνατότητες των σύγχρονων και ανοιχτών τεχνολογιών που αξιοποιούμε, ολοκληρώσαμε τη διαλλειτουργικότηταδιαφορετικών συστημάτων e-commerce (e-shop) και ERP – WMS με σκοπό να εξασφαλίσουμε την βέλτιστη αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητά τους.

Έτσι, η επικοινωνία των ηλεκτρονικών καταστημάτων (e-shop) με τα ERP – WMS (Business Vision & iLS Plus ALL in ONE) που προσφέρουμε είναι αμφίδρομη, αυτοματοποιημένη αλλά και σύγχρονη σε πραγματικό χρόνο (real time).

Με αυτόν τον τρόπο, κάθε πληροφορία που παρουσιάζεται στο e-shop (Κωδικός Είδους, Περιγραφή, Επεξηγηματικό Κείμενο, Κατηγορία –Υποκατηγορία – Λοιπές Ομάδες, Φωτογραφίες, Χαρακτηριστικά, Υπόλοιπα Αποθέματος, Τιμές Τιμοκαταλόγων λιανικής και χονδρικής κλπ) προέρχεται από το ERP χωρίς να χρειάζεται καμία πρόσθετη διαδικασία ενημέρωσης.

Παράλληλα, οι παραγγελίες που καταχωρούνται στο e-shop κατεβαίνουν αυτόματα στο ERP ή/και το WMS. Όλοι οι πελάτες ταυτοποιούνται με ορισμένα κριτήρια, κατηγοριοποιούνται (Πελάτες Λιανικής ή Χονδρικής κλπ ) και μπορούν, εφόσον επιθυμούμε ένα εξελιγμένο τρόπο ποιοτικής διαχείρισης,να καταχωρούνται με αυτοματοποιημένη διαδικασία κατευθείαν στα αρχείο των Συναλλασσομένων, τηρώντας την ίδια ή διακριτή λογιστική μερίδα,καθιστώντας έτσι το σύστημα απόλυτα πελατοκεντρικό. Έτσι δίνεται η δυνατότητα της ποιοτικής ανάλυσης του πελατολογίου σας και σε συσχέτιση με τα εμπορεύματα, συμβάλλοντας στις λειτουργίες του Marketing και AfterSales Services.

Για τις παραγγελίες ακολουθούνται στάδια διαχείρισης – ροές εργασιών, με πρώτο την Έγκριση της Παραγγελίας, στάδιο στο οποίο μπορεί ο διαχειριστής να κάνει οποιαδήποτε μεταβολή ή ακόμα και ακύρωση (π.χ. λόγω μη καταβολής ή κακών πρακτικών). Οι παραγγελίες αυτόματα μπαίνουν στη διαδικασία του Picking, υποδεικνύοντας στο χρήστη της Αποθήκης από που (ακόμα και από πιά αποθηκευτική μονάδα) θα πάρει τα υλικά της παραγγελίας. Το σύστημα δημιουργεί αυτόματα τα Παραστατικά Εξαγωγής (Ποσοτικά ή Αξιακά), εκτυπώνει τα Labels των συσκευασιών και Packing List και διασυνδέεται με τις εταιρείες ταχυμεταφορών (αυτές που δίνουν στους πελάτες τους δυνατότητα διασύνδεσης) για την αυτόματη δημιουργία του Voucher. Τέλος, παρέχεται δυνατότητα αυτοματοποιημένης ενημέρωσης του Πελάτη σε πραγματικό χρόνο και ηλεκτρονικής αποστολής του εκδοθέντος Παραστατικού.

Αν όλα τα παραπάνω είναι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά … και όχι μόνο …που φαντάζεστε για τη ενσωμάτωση του ηλεκτρονικού εμπορίου στον παραγωγικό κορμό των συστημάτων της επιχείρησής σας, η iFORM Information Technologies μπορεί να σας οδηγήσει στον πραγματικό Ψηφιακό Μετασχηματισμό…

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.