iForm
ERP and e-Procurement Platform - iForm
2117
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-2117,page-child,parent-pageid-2025,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,side_menu_slide_with_content,width_370,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-16.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive,elementor-default
 

ERP and e-Procurement Platform

ERP and e-Procurement Platform

The Platform supports, in the most efficient way, the management of: e-Procurement, material and warehouse, financial and human resources – Payroll of Public Organizations.

The system can be customized according to the existing Law.

The Platform is a centralized system with which you can manage multiple branches (located in different places) thus allowing you to achieve overall or separate control on real time basis and at the minimum running cost.

The system architecture supports the operation of each branch as an autonomous economical unit or as a sub-unit under the same principal unit. In this direction in the system there are four different hierarchical levels, in each one of an unlimited number of units is supported.

Therefore, with the said system without any additional process for data collection the Organization is able at a real time for monitoring and controlling its economical units and subunits in total or selectively as user’s defined groups.
Through the platform in real time and without any additional transfer or data collection process, there is the ability to supervise and control all of the Supervised Services that provided.

In the platform the following sub-systems are included :

  1. e-Procurement
  2. Material and Warehouse management
  3. Financial Management
  4. Human Resources Management System – Payroll
  5. MIS Reporting
  6. Security and Users

Το σύστημα ενσωματώνει τα παρακάτω κύρια υποσυστήματα:

  1. Ηλεκτρονική παρακολούθηση, εφαρμογή των διαδικασιών Προμήθειας
  2. Διαχείριση Υλικών και Χώρων Αποθήκευσης
  3. Οικονομική Διαχείριση
  4. Διαχείριση Προσωπικού – Μισθοδοσία – Δάνεια
  5. MIS Reporting

Πιο αναλυτικά τα χαρακτηριστικά κάθε υποσυστήματος :

  • Αυτόματη τήρηση ορίων κανονισμού Προμηθειών και Ορίων που απορρέουν από την εφαρμοζόμενη πολιτική των Προμηθειών του Υπουργείου.
  • Υποβολή Αιτημάτων Μικροδαπανών, Προμηθειών και Προγραμματισμού Ενιαίου Συστήματος Προμηθειών, Προβλέψεων με πλήρη τεκμηρίωση (παρακολούθηση και τήρηση φυσικού Αρχείου). Αυτόματη συσχέτιση με την εκτέλεση του Προϋπολογισμού και Αποφάσεις Ανάληψης Υποχρεώσεων.
  • Αυτόματη προβολή στατιστικών τιμών Προμήθειας Υλικών και Υπηρεσιών (Εσωτερικό Παρατηρητήριο Τιμών) με την καταχώρηση του Αιτήματος ή/και τη Διαμόρφωση της Ανάγκης ξεχωριστά σε επίπεδα Περιφέρειας και Επικράτειας (Ελάχιστη τιμή, Μέγιστη τιμή, Μέσος Όρος, Τελευταία Τιμή Προμήθειας)
  • Τήρηση και παρακολούθηση ενιαίου Μητρώου Προμηθευτών (πχ Ο Προμηθευτής ΧΧΧΧ σε ποιές Υπηρεσίες ποιά υλικά παρέδωσε με ποιες συμβάσεις, Τιμές, ποια είναι η συνολική οφειλή, ποιες πληρωμές έχουν πραγματοποιηθεί)
  • Διενέργεια ηλεκτρονικών Δημοπρασιών.

  • Εγκρίσεων – Αποφάσεων Αρμοδίων Οργάνων για απ’ ευθείας αναθέσεις ή διαγωνιστική διαδικασία.
  • Διαμόρφωση Αναγκών με βάση τα Αιτήματα με πολλαπλά κριτήρια [χρονική αναγκαιότητα, είδος (CPV), Κατηγορία (συσχέτιση με κωδικούς Προϋπολογισμού), Υποκατηγορία σε επίπεδο Υπηρεσίας ή συγκεντρωτικά σε ανώτερο επίπεδο. Αυτόματη κατανομή με βάση τα υποβληθέντα Αιτήματα.
  • Προκηρύξεις Διαγωνισμών – Διενέργεια Διαγωνισμού – Παρακολούθηση Διαγωνισμού (Στάδια – Εξέλιξη, Συμμετέχοντες, Δικαιολογητικά, Εγγυητικές) – Αποφάσεις, Αποτελέσματα – Ενστάσεις, Προσφυγές – Πλήρης Τήρηση Ηλεκτρονικού και Φυσικού Αρχείου.
  • Ηλεκτρονική Κατάρτιση Συμβάσεων – Παρακολούθηση Εγγυήσεων – Παρακολούθηση Εκτέλεσης (Φάσεις, Παραδοτέα, Παραλαβές, Πληρωμές, Χρονοδιαγράμματα) – Πλήρης Τήρηση Ηλεκτρονικού και Φυσικού Αρχείου.
  • Όλα τα βασικά κείμενα λειτουργoύν με διαμορφώσιμα και επιλέξιμα templates (π.χ. Διακηρύξεις, Συμβάσεις κλπ)

  • Διαχείριση Υλικών με Bar Code ή RFID διεθνών Standards
  • On Line Παρακολούθηση αποθεμάτων σε όλα τα επίπεδα και τους χώρους της ίδιας Υπηρεσίας και των άλλων Υπηρεσιών της Επικράτειας.
  • Ελεύθερος Παραμετρικός Ορισμός Χώρων σε πολλαπλά επίπεδα (πχ. Αποθήκη, Τομέας, Τμήμα, Θέση, Ράφι, Συρτάρι) με χρήση γραμμωτού κώδικα.
  • Αυτοματοποιημένη διαδικασία Παραλαβών – Παρακολούθηση Εντολών Προμήθειας – Εκτέλεσης Συμβάσεων

  • Συσχέτιση Χώρων, Κέντρου Κόστους και Οργανογράμματος
  • Διακινήσεις Υλικών – αυτοματοποιημένη διαδικασία παραλαβής από μια Υπηρεσία σε άλλη.
  • Χρεώσεις – Αναλώσεις ειδών σε Κέντρα κόστους, Επίπεδα Οργανογράμματος.
  • Ένταξη των Ειδών σε παραμετρικά οριζόμενες Κατηγορίες, Υποκατηγορίες, Ομάδες, Υποομάδες. Συσχέτιση Υλικών και Υπηρεσιών με κωδικούς Προϋπολογισμού και CPV.

  • Κατάρτιση Προϋπολογισμού (Προτάσεις Τμημάτων, Σύνθεση, πολλαπλές εκδόσεις κλπ) για το σύνολο των Υπηρεσιών και για κάθε μία ξεχωριστά.
  • Παρακολούθηση Εκτέλεσης του Προϋπολογισμού Εσόδων και Εξόδων για το σύνολο των Υπηρεσιών και για κάθε μία ξεχωριστά.
  • Διαδικασίες Δευτερευόντων Διατακτών
  • Πλήρης τήρηση διπλογραφικού συστήματος
  • Αυτόματη διαδικασία έκδοσης Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρεώσεων και Ανάρτησης στη Διαύγεια (ΠΔ 113/2010)
  • Παρακολούθηση Δεσμεύσεων και σχετικών περιορισμών σε συνδυασμό με την έκδοση Χρηματικών Ενταλμάτων
  • Αυτοματοποιημένη Διαχείριση Πληρωτέων – Εισπρακτέων Λογαριασμών
  • Αυτοματοποιημένη διαδικασία εκκαθάρισης δαπανών.

  • Εκδόσεις Ενταλμάτων Πληρωμής – Αυτοματοποιημένη διαδικασία Αποδόσεων Κρατήσεων σε Οργανισμούς και Ταμεία
  • Διαχείριση Εισπράξεων και Πληρωμών (Χρηματοοικονομική Διαχείριση), διαδικασίες ηλεκτρονικών πληρωμών.
  • Γενική Λογιστική
  • Διαχείριση Παγίων – Συντηρήσεις
  • Αυτοματοποιημένες Διαδικασίες κλεισίματος Χρήσης – Ισολογισμού – Αποτελεσμάτων
  • Διασύνδεση με σύστημα Ηλεκτρονικών Προμηθειών.
  • Σύστημα πολλαπλών αναφορών – στατιστικών και εκτυπώσεων ελέγχου (reporting)

  • Οργανόγραμμα – Διοικητικές Μονάδες
  • Στοιχεία Εργαζομένων
  • Προσωπικά Στοιχεία
  • Στοιχεία Μόρφωσης Εκπαίδευσης
  • Υπηρεσιακά Στοιχεία
  • Προσθήκη / Αφαίρεση Χρόνου Υπηρεσίας
  • Μισθολογικά Κλιμάκια / Χρονοεπιδόματα
  • Τοποθετήσεις, Μετακινήσεις, Υπηρεσιακές Μεταβολές & Μετατάξεις, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις

  • Βαθμοί
  • Συμμετοχή σε Συλλογικά Όργανα / Ειδικές Δραστηριότητες
  • Άδειες
  • Ασθένειες
  • Ποινές
  • Διαχείριση Δανείων Προσωπικού
  • Μισθοδοσία
  • Καταστάσεις / Αναφορές

  • Ιχνηλασιμότητα Αιτημάτων
  • Ιχνηλασιμότητα Υλικών
  • Αιτήματα σε Περιφερειακό και Συγκεντρωτικό επίπεδο Επικράτειας για διαμόρφωση αναγκών και πολιτικής Προμηθειών
  • Παρακολούθηση Ειδών με Τιμές Προμήθειας και Προμηθευτές
  • Παρακολούθηση Αποτελεσμάτων Διαγωνισμών με πολλαπλά κριτήρια (πχ ποιος Προμηθευτής σε όλη την Επικράτεια ανακηρύχθηκε μειοδότης για το ΧΧΧΧ υλικό
  • Παρακολούθηση Εκτέλεσης Συμβάσεων με πολλαπλά κριτήρια
  • Αποκλίσεις % τιμών προμήθειας ανά Είδος ανά Νοσοκομείο – Μονάδα Υγείας
  • Παρακολούθηση της επάρκειας των Αποθεμάτων σε σχέση με το χρόνο

  • On line Παρακολούθηση Εκτέλεσης Προϋπολογισμού ανά Υπηρεσία ή Συγκεντρωτικά
  • Παρακολούθηση Εισπράξεων και Πληρωμών μέσω Τραπεζικών Λογαριασμών, Διαθέσιμα Υπόλοιπα κλπ)
  • Ενιαίες Καρτέλες Προμηθευτών (για το σύνολο των Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων)
  • Υπολογισμός κόστους ανά οριζόμενο κέντρο κόστους και σε επίπεδο Οργανογράμματος
  • Προμήθειες – Αναλώσεις υλικών
  • Αναλυτικά Καθολικά – Ισοζύγια Γεν. Λογιστικής και Δημόσιου Λογιστικού
  • Λοιπές Αναφορές – Στατιστικά