iForm
iFORM News
Business Vision (Advance) | iFORM Information Technologies
2502
page-template-default,page,page-id-2502,page-child,parent-pageid-772,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,side_menu_slide_with_content,width_370,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-16.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
 

Business Vision (Advance)

Η ολοκληρωμένη λύση καλύπτει με αποτελεσματικό τρόπο τη διαχείριση των Οικονομικών πόρων των ΝΠΙΔ (Οργανισμών).Είναι κατάλληλο για Φορείς που εφαρμόζουν διαδικασίες Προμηθειών σύμφωνα με το ισχύον νομικό πλαίσιο Ν. 4412/2016 είτε είναι υποχρεωμένοι να τηρούν Μητρώο Δεσμεύσεων (Π.Δ 80/2016) είτε όχι.
Έλεγχος σε πραγματικό χρόνο

Το Business Vison [Advance] αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης επιχειρηματικών πόρων (ERP), που καλύπτει τις ανάγκες των Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου (ΝΠΙΔ). Είναι κατάλληλο για Φορείς που εφαρμόζουν διαδικασίες Προμηθειών σύμφωνα με το ισχύον νομικό πλαίσιο Ν. 4412/2016 είτε είναι υποχρεωμένοι να τηρούν Μητρώο Δεσμεύσεων (Π.Δ 80/2016) είτε όχι.

Είναι μια εξελιγμένη διαδικτυακή (web enable) λύση, απλή και εύκολη στη χρήση με πολλαπλές λειτουργικές δυνατότητες και αυτοματοποιημένες διαδικασίες. Διαθέτει  πολύ υψηλά επίπεδα παραμετρικότητας έτσι ώστε να προσαρμόζεται με ευκολία στις απαιτήσεις και τις ανάγκες κάθε Φορέα ανεξάρτητα μεγέθους και αντικειμένου δραστηριότητας. Καλύπτει με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο τις διαδικασίες ηλεκτρονικών προμηθειών (e-Procurement), τη διαχείριση υλικών & αποθ. χώρων, τη οικονομική διαχείριση και τη διαχείριση προσωπικού – μισθοδοσία.

Μέσω του εν λόγω συστήματος σε πραγματικό χρόνο και χωρίς καμία πρόσθετη διαδικασία μεταφοράς ή συγκέντρωσης δεδομένων παρέχεται η δυνατότητα εποπτείας και ελέγχου του συνόλου των εποπτευομένων Υπηρεσιών ή κάθε μιας ξεχωριστά.

Λειτουργικές Δυνατότητες

Επιγραμματικά οι λειτουργικές δυνατότητες του συστήματος υποστηρίζουν:

  • Κατάρτιση Προϋπολογισμού (Προτάσεις Τμημάτων, Σύνθεση, πολλαπλές εκδόσεις κλπ) για το σύνολο των Υπηρεσιών και για κάθε μία ξεχωριστά.
  • Πλήρης τήρηση διπλογραφικού συστήματος
  • Παρακολούθηση Δεσμεύσεων και σχετικών περιορισμών σε συνδυασμό με την έκδοση Χρηματικών Ενταλμάτων
  • Αυτοματοποιημένη διαδικασία εκκαθάρισης δαπανών.
  • Διαχείριση Εισπράξεων και Πληρωμών (Χρηματοοικονομική Διαχείριση), διαδικασίες ηλεκτρονικών πληρωμών.
  • Αυτοματοποιημένες Διαδικασίες κλεισίματος Χρήσης – Ισολογισμού – Αποτελεσμάτων
  • Παρακολούθηση Εκτέλεσης του Προϋπολογισμού Εσόδων και Εξόδων για το σύνολο των Υπηρεσιών και για κάθε μία ξεχωριστά.

  • Διαδικασίες Δευτερευόντων Διατακτών
  • Αυτόματη διαδικασία έκδοσης Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρεώσεων και Ανάρτησης στη Διαύγεια (ΠΔ 113/2010)
  • Αυτοματοποιημένη Διαχείριση Πληρωτέων – Εισπρακτέων Λογαριασμών
  • Εκδόσεις Ενταλμάτων Πληρωμής – Αυτοματοποιημένη διαδικασία Αποδόσεων Κρατήσεων σε Οργανισμούς και Ταμεία
  • Γενική Λογιστική
  • Διαχείριση Παγίων – Συντηρήσεις
  • Διασύνδεση με σύστημα Ηλεκτρονικών Προμηθειών.
  • Σύστημα πολλαπλών αναφορών – στατιστικών και εκτυπώσεων ελέγχου (reporting)