iForm
iForm News
iForm | Συντήρηση – Υποστήριξη
788
page-template-default,page,page-id-788,page-child,parent-pageid-234,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,side_menu_slide_with_content,width_370,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-16.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
 

Συντήρηση – Υποστήριξη

H εταιρία μας παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης και προληπτικής συντήρησης (MAS) ή υπηρεσίες εγγυημένου επιπέδου (SLA) εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία των συστημάτων & εφαρμογών στους πελάτες της.

Συντήρηση - Υποστήριξη - Επισκευή
Συντήρηση - Υποστήριξη - Επισκευή

Στα πλαίσια αυτά η i Form IT αναλαμβάνει τη Συντήρηση, Υποστήριξη και Επισκευή του εξοπλισμού, όπως: H/Y, Servers, Laptop, Switch, Modem κ.α.

Υπηρεσίες εγγυημένου επιπέδου (SLA)
Υπηρεσίες εγγυημένου επιπέδου (SLA)

Επιπλέον στην i Form IT συνάπτουμε με τους πελάτες μας συμφωνίες παροχής υπηρεσιών εγγυημένου επιπέδου (SLA), με μετρήσιμους δείκτες ως προς το επιθυμητό αποτέλεσμα.