CALL CENTER - CRM | iFORM
2085
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-2085,page-child,parent-pageid-2029,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-16.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

CRM – (Customer Relationship Management)

Το CRM (Customer Relationship Management) της iFORM είναι μια διαδικτυακή (web based) λύση η οποία στηρίζεται σε τεχνολογίες αιχμής (state-of-the-art) και καλύπτει τις ανάγκες των επιχειρήσεων που έχουν ως ανάγκη να επικοινωνούν για συγκεκριμένους ή διαφορετικούς για την κάθε περίπτωση λόγους με ομάδες φυσικών προσώπων, επιχειρήσεων, οργανισμών κλπ .

To πληροφοριακό σύστημα καλύπτει λειτουργικότητες από την Εισαγωγή εξωτερικών αρχείων με στοιχεία έως τη διαχείριση της επικοινωνίας.

Είναι ευέλικτο, προσαρμόσιμο, επεκτάσιμο, φιλικό, και εύκολο στη χρήση μέσω του οποίου:

  • Εξασφαλίζει τον απόλυτο έλεγχο με μετρήσιμα αριθμητικά και ποιοτικά αποτελέσματα
  • Καλύπτονται οι αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας της επιχείρησης για συγκεκριμένους και ορισμένους σκοπούς ή για λογαριασμό τρίτων.

Λειτουργικές Δυνατότητες

• Τήρηση των Φυσικών Προσώπων και των Επιχειρήσεων με στοιχεία Ομαδοποίησης και Χαρακτηρισμό δύο επιπέδων που ορίζονται παραμετρικά από το χρήστη.
• Διαχείριση Βασικών και Πρόσθετων στοιχείων για κάθε Φυσικό Πρόσωπο ή Επιχείρηση
• Μαζική Εισαγωγή δεδομένων, Φυσικών Προσώπων ή Επιχειρήσεων με αρχεία Excel, προερχόμενα από διάφορες πηγές, χρησιμοποιώντας κάθε φορά, αναλόγως του σκοπού της αξιοποίησης διαφορετική Ομαδοποίηση και Χαρακτηρισμό. (πχ. Εργαζόμενοι/ Εμπορικά Καταστήματα, Ιδιώτες Καταναλωτές/Χρήστες Κινητής, κ.ο.κ). Στην Εισαγωγή μπορεί να επιλεγεί και Γεωγραφικό Κριτήριο.
• Δημιουργία Εργασιών – Καμπάνιες οι οποίες μπορούν να «τρέχουν» ταυτόχρονα χωρίς περιορισμό.
• Οι Εργασίες – Καμπάνιες δημιουργούνται με κριτήρια που επιλέγει ο διαχειριστής όπως: Την Ομαδοποίηση, Το Πρώτο Χαρακτηριστικό, Το Δεύτερο Χαρακτηριστικό, Το Νομό, Την Ηλικία από – έως κ.λ.π.
• Ορισμός κάθε Εργασίας – Καμπάνιας σε άτομα
• Αυτόματη διαδικασία κατανομής των επικοινωνιών κάθε εργασίας – καμπάνιας σε στα άτομα που ορίσθηκαν.
• Παροχή πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο στον επιβλέποντα για την πρόοδο και την εξέλιξη της εργασίας ανά άτομο και συγκεντρωτικά.

Επιπλέον…

• Συγκεντρωτική οθόνη ανά χρήστη για τη διενέργεια των επικοινωνιών που περιλαμβάνει:
• Κείμενο ενημερωτικό, με ερωτήσεις κ.λπ.
• Συνήθεις Απαντήσεις με τη μορφή έτοιμων κουμπιών που καταχωρούνται στο αποτέλεσμα της επικοινωνίας.
• Καταχαρούμενες Πληροφορίες Επανάκκλισης Ημερομηνία/Ωρα κλπ
• Αποστολή με sms ή email ενημερωτικού ή έντυπου υλικού που συνοδεύει την εργασία – καμπάνια (πχ.
Αίτηση, Ειδική Φόρμα, Ερωτηματολόγιο, Διαφημιστικό, Συμβόλαιο κ.ά).
• Παρουσίαση του ιστορικού των επικοινωνιών για τη συγκεκριμένη καμπάνια
• «Καρτέλα» των στοιχείων του Φυσικού Προσώπου ή της Επιχείρησης με δυνατότητα μεταβολής – επικαιροποίησης των στοιχείων.Αυτοματοποιημένες διαδικασίες Αποστολής email και μηνυμάτων (sms)
• Εκτυπώσεις Ελέγχου – Παρακολούθησης των Εργασιών και Στατιστικές.
• SaaS – Software as a Service
– Τo σύστημα μπορεί να εγκατασταθεί σε data center χωρίς να χρειάζεται έξοδα αγοράς και συντήρησης εξοπλισμού και προσφέρεται και ως υπηρεσία (SaaS).

Functional Capabilities

Το σύστημα είναι εύκολα προσβάσιμο από το διαδίκτυο μέσω οποιασδήποτε συσκευής (PC, laptop, tablet, Mobile Phone), έχει υψηλά επίπεδα παραμετρικότητας και προσαρμόζεται εύκολα στις εκάστοτε απαιτήσεις της επιχείρησης ενώ παράλληλα εξασφαλίζει πολύ υψηλό βαθμό διαλλειτουργικότητας με άλλα συστήματα και εφαρμογές.

    • Τήρηση των Φυσικών Προσώπων και των Επιχειρήσεων με στοιχεία Ομαδοποίησης και Χαρακτηρισμό δύο επιπέδων που ορίζονται παραμετρικά από το χρήστη.
    • Διαχείριση Βασικών και Πρόσθετων στοιχείων για κάθε Φυσικό Πρόσωπο ή Επιχείρηση
    • Μαζική Εισαγωγή δεδομένων, Φυσικών Προσώπων ή Επιχειρήσεων με αρχεία Excel, προερχόμενα από διάφορες πηγές, χρησιμοποιώντας κάθε φορά, αναλόγως του σκοπού της αξιοποίησης διαφορετική Ομαδοποίηση και Χαρακτηρισμό. (πχ. Εργαζόμενοι/ Εμπορικά Καταστήματα, Ιδιώτες Καταναλωτές/Χρήστες Κινητής, κ.ο.κ). Στην Εισαγωγή μπορεί να επιλεγεί και Γεωγραφικό Κριτήριο.
    • Δημιουργία Εργασιών – Καμπάνιες οι οποίες μπορούν να «τρέχουν» ταυτόχρονα χωρίς περιορισμό.

    • Οι Εργασίες – Καμπάνιες δημιουργούνται με κριτήρια που επιλέγει ο διαχειριστής όπως: Την Ομαδοποίηση, Το Πρώτο Χαρακτηριστικό, Το Δεύτερο Χαρακτηριστικό, Το Νομό, Την Ηλικία από – έως κ.λ.π.
    • Ορισμός κάθε Εργασίας – Καμπάνιας σε άτομα
    • Αυτόματη διαδικασία κατανομής των επικοινωνιών κάθε εργασίας – καμπάνιας σε στα άτομα που ορίσθηκαν.
    • Παροχή πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο στον επιβλέποντα για την πρόοδο και την εξέλιξη της εργασίας ανά άτομο και συγκεντρωτικά.

    • Παροχή πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο στον επιβλέποντα για την πρόοδο και την εξέλιξη της εργασίας ανά άτομο και συγκεντρωτικά.
    • Συγκεντρωτική οθόνη ανά χρήστη για τη διενέργεια των επικοινωνιών που περιλαμβάνει:
    • Κείμενο ενημερωτικό,, με ερωτήσεις κ.λπ.
    • Συνήθεις Απαντήσεις με τη μορφή έτοιμων κουμπιών που καταχωρούνται στο αποτέλεσμα της επικοινωνίας.
    • Καταχαρούμενες Πληροφορίες Επανάκκλισης Ημερομηνία/Ωρα κλπ

    • Αποστολή με sms ή email ενημερωτικού ή έντυπου υλικού που συνοδεύει την εργασία – καμπάνια (πχ. Αίτηση, Ειδική Φόρμα, Ερωτηματολόγιο, Διαφημιστικό, Συμβόλαιο κ.ά).
    • Παρουσίαση του ιστορικού των επικοινωνιών για τη συγκεκριμένη καμπάνια
    • «Καρτέλα» των στοιχείων του Φυσικού Προσώπου ή της Επιχείρησης με δυνατότητα μεταβολής – επικαιροποίησης των στοιχείων.Αυτοματοποιημένες διαδικασίες Αποστολής email και μηνυμάτων (sms)
    • Εκτυπώσεις Ελέγχου – Παρακολούθησης των Εργασιών και Στατιστικές.
    • SaaS – Software as a Service

Contact Us!